här sitter vi..

... ja här sitter vi.
 jag me Charlie i famnen.. ja tror han har somnat :]

mitt liv kan räknas för tillfället i helger fram över :)
nu äre OS helgen... blir spännande :) ska se alla sändningarna på storskärmen i baren.. blir topp :D
nästa helg .. äre arendal, hela stallet drar.. blir skoj men lite slitsamt.. är litt jobbigt o både tävla sj o hjälpa till.. men de ordnar sig :D
sen äre Ålesund.. blir reuinion :) va så längsen man träffa alla! ska bli grymt skoj :D
sen kommer Hannapanna... även de ska bli grymt skoj! :D
o sen äre NM, i bergen.. spännande :)
 ..
blev lite mkt sen.. men efter de där äre bara några helger igen till OSLO HORSE SHOW! :D
de om ngt ska bli GRYMT skoj!
men hehe.. de är ju ett tag bort :D

hoppträna Dennis ikväll, gick fint. hade bara himmla problemer med en vattenpöl. hahaha de är ju fint o skylla på en vattenpöl ;) jaja... han va fin.. känns toppen med Arendal nästa helg .. få komma ut o pröva sig lite på tävlingsbanan  :)

nä nu ska vi fixa lite mat o försöka få nån ordning i lägenheten :P
vi snakkes!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ska försöka, jobbar ju och har lunch mellan 11-12 så det är knivigt. =/

Ja trevligt trevligt! =D

2008-08-15 @ 08:52:49
Postat av: Sofia

Vi ska hålla tummarna för er nästa helg... Sara frågade mig hur det gick för er så jag har mailat henne lite bilder från eran tävling.. :))



Kram

2008-08-15 @ 11:49:17
URL: http://www.freewebs.com/maxodiva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0