ojojoj

nä de här me regelmässigt bloggande är inte min grej.. ja får de som aldrig att bli av...
lite som samma sak me städningen o motionerandet :P
efter att ha varit ute i stallet hela dagen o ridit 10 hästar.. så är som krafterna slut o man anser sig förtjäna att sitta i soffan o bara slappa ett tag....
men ni får njuta av nån blogg ibland då ;)
hehe

annars så hade vi väldigt skoj i Estland, resan dit tog ett bra tag.. vi åkte fin båt o hade trevligt där borta :D
inga större resultat för vår del, Canarias blev placerad i stora turen första dagen o Lappy kom två i youngster finalen på lördagen.
I nations hoppningen gick de toppen, Norge kom nr. 3 :D å blev då uppflyttad till en total 2 plats de ni!
Canarias gick me ett riv första omgång o tramp i vattnet andra omgång. så de va helt godkänt :D

o vi som tyckte vi hade haft litt av en helg i tallin, så kommer vi hem o ser allt som har skett så blir man lite knäsvag. allt me ronja, som avled på en hoppträning o laverda som stegra över o knäckte bäckenbenet på ryttaren. usch o fy.. nä sånt får bara inte hända.. men de kan hända vem som helst när som helst .. de är de som är så hemskt...

dom senaste dagarna har mest vart till för att ta igen sig efter resan, både jag o hästarna. även fast man sover i lastbilen på vägen o så äre inte samma sak, när man ligger som en liten ostkrok hela tiden.
hoppade Dennis ikväll på träningen, han gick super fint! va taggad o klar. känndes bra, eftersom nästa helg ska han ut på tävlingabanan igen :D har banträning först på tisdag o sen lag NM på helgen :D
blir kul, Mari kommer hem från Danmark en sväng också o hälsar på :D very nice :D
Ska försöka ordna girls night ngn kväll .. de blir bra :D


haha Rutan ser ut som en ponny bredvid min lille Dennis ;P (bild från VRK 2007)

nä vet ni vad.. nu har ja ivartfall gjort mig förtjänt av o ligga i soffan o se på film lite...
o ni de är inte lönt ni klagar om motioneringen för de stört regnar ute ;) ja joggar imorgon ist :)
so long my friends!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj vad trist att det hänt olyckor.. sånt är aldrig kul även om det händer då och då.. Håll mig gärna uppdaterad om hur det går för er på tävlingen.. vi ska hålla tummarna.. tänk nästa vecka är det 2 år sedan prinsen fick flytta till er.. inte en dag har jag ångrat att jag sålde honom till er... men saknar honom gör jag än... Vad rädd om honom och dig själv....



Min mailadress är [email protected] nu när jag har semester...



Kram

2008-07-17 @ 22:52:58
URL: http://www.freewebs.com/maxodiva
Postat av: Emma-Pemma

Nä gud vilka dåliga resultat! "inga större resultat för vår del"... ser verkligen ut som att det gått dåligt, jag menar sånna placeringar på så små tävlingar ;P Sötnosar!

2008-07-20 @ 19:31:36
URL: http://emmanalle.blogg.se/
Postat av: flippan

hahahahaha Emma då.. va ju inte så ja mena..:p tokfia.. såklart de va bra.. iaf av Lappy de va hennes andra 140 :D vi är nöjda.. men inga stor dåd har skett :P om vi säger så :P

hoppas på lag NM nu ihelgen ;)

2008-07-22 @ 21:56:55
URL: http://filippa22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0