Hösten är här!

har blivit lite lite med bloggande i de sista...
fixande i lägenheten o massa tävlingar är orsaken. men sånt är livet.

Nu har Hanna flyttat hit då o börjat jobba med mig, trevligt trevligt :D

Igår var de ladysnight.. Julia, Martine, Maria, Vic, Hanna o jag.. va ute o åt på Lizzies o sen på bio. mys :) man får passa på nu har jag tävlingar varje helg en månad framöver i vartfall.. har inte kollat längre :P
MEn de är skoj... älskar o va på tävlingar.. även om de blir mkt jobb så är de väldigt kul :)

Ikväll är de hoppträning för Jan. jag ska ri lillDennis och en ny unghäst till Karianne.. Mariska heter den.
Blir spännande o se, de är så kul med unghästar att få som en råprodukt o se vad de förvandlas till efter allt jobb o slit. Å saknar Laverda, även fast hon liksom inte va så ee.. kul att rida alla gånger (liite stark) men att känna att man gjort grund jobbet.. o känna att allt gick lättare o lättare. Kommer liksom ihåg första gången jag hoppade henne o sen se henne bli 3a i Breeders.  Men nu är de Mariskas tur, ikväll blir hennes första hoppträning i livet.

Till helgen är de Skien, ska ha med Canarias, Lappy o Akrobat :) o sen är de sista delen i GP riders cup, om vilka som få ri i Spektrum (Jan är redan utagen). så dom flesta kommer, ska bli skoj :D

Nästa helg är de Drobak, då ska Dennis med :)
Sen är de ProSpektrum i Arendal.. tyvärr blev de inte internationellt , men blir fin uppladdning till
Spektrum helgen där på.. mitt i OSLO :) wee längtar så :)
de är planen så längt.. sen få vi se om de blir Danmark eller Finland som väntar därefter :)

Nä oj nu ska ja ut o ri lite. Ha de så fint!

Kommentarer
Postat av: isabell

Vad såg ni på för bio?

Hälsa Dennis!



Kram Belle!

2008-09-21 @ 22:51:52
URL: http://isabellsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0